LA NOSTRA AFA REP UN DELS TRES PREMIS GAVÀ EDUCA, FELICITATS FAMILYS!!!

Aquest dijous, 20 d’octubre a la tarda, vam poder assistir a la inauguració oficial del nou curs escolar i en el decurs d’aquest acte ens esperava un moment molt emocionant, l’AFA de la nostra escola rebia el lliurament del premi Gavà Educa a la qualitat educativa pel seu projecte “Signar en família”, també van rebre aquest reconeixement l’associació ADISGA pel projecte “Aprenem de la terra” i l’escola Salamero pel projecte “Festa Major”.

.

Sempre és interessant fer visible el que desenvolupem en tots els àmbits de la nostra escola i la iniciativa de que les nostres famílies hagin volgut iniciar una formació en llengua de signes demostra l’interès per coordinar recursos entre l’espai docent i l’espai familiar, fet molt important per enriquir el desenvolupament del nostre alumnat.

Esperem que aquest merescut reconeixement a la feina feta, tant per les famílies que han començat a participar en el projecte, com pels professionals que imparteixen la formació en llengua de signes, animi a que tot el col·lectiu segueixi formant-se en aquest meravellós recurs que facilita l’accessibilitat a la comunicació i expressió dels nostres nois i noies.

Aquí us deixem un vídeo de la notícia que explica els detalls de l’esdeveniment.