Els petits de l’escola van a la biblioteca

Ja fa uns mesos els alumnes de l’aula 1, els petits de l’escola, vam anar a visitar la biblioteca Marian Colomé, biblioteca que està molt a prop del nostre col·legi, allà ens va rebre amb molta amabilitat el David, disposat a fer-nos passar una estona entretinguda, divertida i agradable, envoltat de contes, música i pel·lícules.

Un cop dins ens vam  dirigir  a la zona dels petits,  al racó dels contes. Quan ja estàvem tots asseguts, David va començar a explicar-nos un conte, amb el què va aconseguir captar la nostra atenció. Mentre ho explicava tots ho escoltàvem super atents, en silenci, només teníem ulls i orelles per escoltar el que ens deia i per mirar les il·lustracions que ens ensenyava.

Un cop explicat el conte i ja sense David, ens vam quedar una estona en aquesta zona de la biblioteca, mirant més contes, passant fulls, buscant en aquells calaixos de fusta, contes que ja coneixíem i ens agradaven i descobrint altres nous. Hi havia molts i molt variats, havia contes grans i petits, de tela, de cartró, amb portades atractives y acolorides, flexibles, amb sons, amb textures variades, amb grans imatges i poc o cap textos, contes mòbils, contes que ens explicaven històries d’animals, de nens, de princeses, de cavallers.

Després d’estar una bona estona remenant  entre els contes, ens vam haver de marxar a l’escola, ja que havíem de arribar a menjar, però abans d’anar-nos, ens vam acomiadar amb la idea que tornaríem aviat.

Va ser un matí divertit, agradable i entretingut en el que  ens vam apropar una mica al món de la fantasia, on tot és possible.

Trinidad Sánchez