XERRADES AMB EXALUMNES. 5 EXALUMNES ENS VISITEN PER EXPLICAR-NOS LES SEVES EXPERIÈNCIES LABORALS

Al tercer trimestre es van programar unes xerrades a càrrec d’exalumnes de l’escola per apropar els aprenentatges de l’escola a les exigències que es troben en una feina. Amb l’objectiu de facilitar l’encaix al món laboral l’Escola de Jardineria inclou el treball d’aspectes com: l’acompliment d’horaris, la necessitat de justificar absències, el treball en equip, la responsabilitat, el respecte, la productivitat o l’actitud positiva, entre altres.

A la primera jornada vam convidar al Juan Antonio U. i al Cosmin D. que actualment treballen com a auxiliars de jardineria al Centre Especial de Treball (CET) de l’entitat Aspros i també ens va venir a explicar la seva situació l’Alex K. que actualment està cercant feina. Tant el Cosmin com el Juan Antonio estan molt contents amb la seva feina i ens van explicar que per mantenir una feina cal complir amb tots aquests aspectes que a l’escola es practiquen, sense excuses. Els alumnes de l’escola van poder fer-los preguntes al voltant de les seves respectives feines. En la segona jornada vam convidar a l’Alí D. i al Birame F. que actualment treballen com auxiliars de jardiner al CET Salvador Seguí de l’Institut Municipal d’Ocupació. En la xerrada, ambdós treballadors van posar en valor el fet de tenir estabilitat laboral i econòmica. Tot i que en un principi a l’arribar a l’escola no estaven segurs de voler ser jardiners, ara estan molt contents de ser-ho perquè és un treball molt variat i els agrada que sigui a l’aire lliure, segons ens van dir.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *