L’HIVERNACLE UNA AULA MÉS

Aquesta instal·lació ens proporciona un microclima artificial càlid i humit que ens permet allargar el període de producció de les plantes mitjançant la sembra o a partir de les tècniques d’esqueixat, divisió de mata o separació de fillols, ja que protegeix les plàntules de les… Llegeix més»

PROJECTE “EL MERCADET”

Des del curs passat, cada dijous fem paradeta de plantes a la porta de l’escola amb l’excedent de planta que produïm a l’hivernacle. Aquest curs, a més a més, s’hi podien trobar manualitats per regalar en les dates assenyalades. El Mercadet ha esdevingut un projecte… Llegeix més»

PRÀCTIQUES DE JARDINERIA

En l’àrea de pràctiques aquest curs s’han reposat les fustes malmeses per l’aigua i el pas del temps del jardí de les plantes aromàtiques. L’alumnat també ha realitzat la renovació d’algunes canonades de reg per tal de tenir un sistema més eficient i sostenible. També… Llegeix més»

TROBADES AMB LA UDL

Un any més l’alumnat d’educació social de la Universitat de Lleida va venir a l’octubre a conèixer la nostra escola. Durant la visita els joves van realitzar dinàmiques plegats i van establir el primer contacte. Una setmana més tard, vam visitar la seva facultat i… Llegeix més»