escola

Dijous de Carnaval a Cicle Inicial

Aquest dijous l’alumnat de cicle inicial hem fet diverses activitats per celebrar el carnaval. Al matí hem fet tallers de carnaval on les màscares, els colors, les decoracions, la purpurina i les textures han envaït les nostres classes tot seguint la última consigna del rei carnestoltes (portar el cap decorat). A la tarda hem fet

Dijous de Carnaval a Cicle Inicial Llegeix més »

Juguem amb cordes

Aquest mes d’octubre hem començat a posar fil a l’agulla a aquest meravellós projecte dut a terme gràcies a l’Escola de Música i a l’Ajuntament de la ciutat. Els nens i nenes de 4t i 5è afinen els seus instruments per oferir-nos el millor dels espectacles. Aquí us deixem una petita mostra de com treballem

Juguem amb cordes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut