alumnes

Cicle Inicial a la granja Mas Bes!

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat d’excursió a la Granja Mas Bes. A la granja gironina, ubicada a la localitat de Vilobí d’Onyar, hem fet moltíssimes activitats relacionades amb el món de la ramaderia bovina. L’extracció de llet, l’alimentació que tenen les vaques, com es té cura de les cries, és a […]

Cicle Inicial a la granja Mas Bes! Llegeix més »

Taller el “curacops”

Ahir els alumnes de primer de l’escola vam anar a l’antic hospital de Sant Feliu de Guíxols a fer un taller molt divertit. Al museu de l’antic hospital vam poder veure com treballaven antigament els metges, com curaven a la gent i com feien els medicaments amb ajuda de diverses herbes. Aprofitant tot el que

Taller el “curacops” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut