Visitem l’exposició del Dia de la Dona
Benvolgudes famílies, La setmana passada l’alumnat de 2n vam anar a la Biblioteca Pública Octavi Viader i Margarit per veure l’exposició dels treballs que s’havien fet el 8 de març pel Dia de la Dona. El tema principal va ser “la pressió estètica“. Els nens i nenes de 2n de les escoles de Sant Feliu […]
Visitem l’exposició del Dia de la Dona Llegeix més »










