Nivells

Nivells educatius

Racó de la calma

Hola de nou, famílies! Els nens i nenes de 2n hem creat un racó de la calma a una zona de la nostra classe. A partir de la lectura del conte Tinc un volcà de la Míriam Tirado i un treball posterior, hem ideat des de 0 el racó de la calma. Vam consensuar entre

Racó de la calma Llegeix més »

Cantaescola 2025

Benvolgudes famílies, El dimecres 7 de maig l’alumnat de 6è van participar en el Cantaescola 2025 amb la cantata “Sant Fèlix, l’aventurer feliç”, inspirada en el conte que porta per títol el mateix nom. L’hem estat treballant des de fa dos anys, primer amb la presentació del conte i posteriorment posant la música de cadascuna

Cantaescola 2025 Llegeix més »

Trobada de robòtica

Benvolgudes famílies, La setmana passada, l’alumnat de 5è vam participar a la segona trobada de robòtica educativa de les escoles i instituts de la Vall d’Aro i Sant Feliu de Guíxols. Vam gaudir d’un matí de reptes d’un robot construït amb el Lego Spike Prime i de diferents activitats de robòtica i programació organitzades i

Trobada de robòtica Llegeix més »

Excursió al Zoo de Barcelona

        Seguint el projecte de la Selva que estem fent els alumnes d’Educació Infantil aquest curs, hem anat d’excursió al Zoo de Barcelona. Allà hi hem pogut veure molts dels animals que hem estat treballant a classe ( zebres, lleons, girafes, elefants, micos…). Ens ha encantat i ens ho hem passat genial!!

Excursió al Zoo de Barcelona Llegeix més »

XOCOLATA!!

                Aquests últims dies d’escola, abans de les vacances, els alumnes d’infantil hem celebrat l’arribada de la Primavera i la Pasqua. Hem fet un munt d’activitats divertides i sobretot molt dolces. I sabeu qui ens ha vingut a visitar?? El Conillet de Paqua!! Si voleu veure més fotos

XOCOLATA!! Llegeix més »

🎙️ Els alumnes de 6è entrevisten l’alcalde en el seu primer podcast de l’any!

Aquesta setmana, els alumnes de 6è hem viscut una experiència molt enriquidora: hem enregistrat el primer podcast del curs, i ho hem fet d’una manera única… entrevistant l’alcalde del nostre municipi! Tot va començar a l’aula, on vam preparar amb molta il·lusió i responsabilitat una entrevista per conèixer millor la seva feina i satisfer la

🎙️ Els alumnes de 6è entrevisten l’alcalde en el seu primer podcast de l’any! Llegeix més »

Competències Bàsiques 6è

📚 Aquesta setmana, a 6è, hem realitzat les Competències Bàsiques! 🌟 Durant aquesta setmana, l’alumnat de sisè ha estat treballant intensament en la realització de les proves de Competències Bàsiques, una avaluació externa que ens ajuda a conèixer el grau d’assoliment dels aprenentatges essencials al final de l’etapa de primària. Les proves van començar dilluns

Competències Bàsiques 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut