Infantil

Dia de la Pau

Com cada any des de l’escola Baldiri Reixach hem commemorat el dia de la Pau i la no violència. Enguany ho hem treballat a base d’imatges. Els alumnes han fet fotos o les han editat o les han preparat els mateixos buscant un motiu, una excusa que ens permeti parlar i treballar per la pau,

Dia de la Pau Llegeix més »

L’avi hivern

Com cada any, quan comença el fred, l’avi hivern ha vingut a visitar als alumnes d’infantil de l’escola. Aquesta vegada venia molt carregat, portava moltes coses típiques d’aquesta estació: taronges, mandarines, gorro, bufanda, guants,… També ens ha portat gel que havia recollit de les muntanyes i ens l’ha regalat. Hem pogut jugar al pati una

L’avi hivern Llegeix més »

Ja ha arribat el TIÓ!!!

Aquest any el tió té ganes de gresca i ha vingut molt juganer. Ahir ens va escriure una carta on ens deia que per trobar-lo hauríem de superar unes proves, així que els nens i nenes de P3, P4 i P5 ens vàrem esforçar molt perquè tots teníem ganes de tenir el tió entre nosaltres.

Ja ha arribat el TIÓ!!! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut