Infantil

Conill de Pasqua

Avui els nens i nenes d’infantil han gaudit d’una sorpresa. Ens ha visitat el conillet de Pasqua! Ens ha portat un cistell, on hem posat els ous de xocolata que ens ha amagat per tot el pati. Que bé ens ho hem passat! Moltes gràcies per la visita, conillet. https://photos.app.goo.gl/yuYES51wLHP1FtH69

Conill de Pasqua Llegeix més »

Visitem els Mossos d’Esquadra

Les nenes i nens d’I4 hem visitat els Mossos d’Esquadra, dins del projecte “Oficis”. Ha estat una experiència molt positiva, perquè hem pogut observar de primera mà com treballen, quins vehicles tenen, com és el seu uniforme … Moltes gràcies per la vostra dedicació i amabilitat! Si voleu veure les fotos de la visita, cliqueu

Visitem els Mossos d’Esquadra Llegeix més »

La mascota de la biblioteca

Durant el mes de febrer els nens i nenes de l’escola han presentat diferents propostes per el concurs de la mascota de la biblioteca. Després d’una votació, la mascota guanyadora ha estat en Ricky. A partir d’ara ens acompanyarà en les diferents activitats de la biblioteca. Benvingut Ricky!

La mascota de la biblioteca Llegeix més »

Avi hivern

Els nens i nenes d’infantil el dijous vam tenir una sorpresa una visita molt especial,  l’avi hivern! Quan comença el fred l’avi hivern baixa de les muntanyes nevades ben carregat amb coses típiques d’aquesta estació: bufanda, gorro, guants, taronges, mandarines… També ens ha portat gel que havia recollit de les muntanyes i ens l’ha regalat.

Avi hivern Llegeix més »

Nadal a infantil

Aquests dies a l’escola els nens i nenes d’infantil han viscut uns dies plens d’emocions! Vam començar la setmana ben elegants per  celebrar la festa de cap d’any, ens ho vam passar  molt bé tocant les campanades i acabant la festa amb música i ballant amb molt de ritme i confeti. També hem tingut una

Nadal a infantil Llegeix més »

Ha arribat el tió!

Ahir a la tarda els nens i nenes d’infantil vam rebre una carta. Sabeu de qui era? Del Tió! Ens proposava un joc: sortir al pati a trobar-lo. Primer vam trobar un munt de Tions petits, i després una manta, una barretina, un pal… i finalment, vam trobar el Tió!! Quina il·lusió ens va fer,

Ha arribat el tió! Llegeix més »

La Comèdia del Gall

Tenim el plaer de presentar-vos el festival musical LA COMÈDIA DEL GALL, que els vostres fills i filles interpretaran el proper dia 9 de desembre al Teatre Municipal. Esteu totes i tots convidats a participar i gaudir d’aquest espectacle. Per fer possible que tothom ho pugui veure hem organitzat dos torns, dues funcions: 1r. TORN,

La Comèdia del Gall Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut