Nom de l'autor: Infantil Baldiri Reixach

Primers dies d’escola

Ja tornem a ser a l’escola. Aquests primers dies hem aprofitat per conèixer millor les nostres aules i gaudir amb les propostes que ens han preparat les nostres mestres. Tenim moltes ganes de continuar treballant i gaudint d’aquest curs que ens espera. FOTOS

Primers dies d’escola Llegeix més »

Excursió al Zoo de Barcelona

        Seguint el projecte de la Selva que estem fent els alumnes d’Educació Infantil aquest curs, hem anat d’excursió al Zoo de Barcelona. Allà hi hem pogut veure molts dels animals que hem estat treballant a classe ( zebres, lleons, girafes, elefants, micos…). Ens ha encantat i ens ho hem passat genial!!

Excursió al Zoo de Barcelona Llegeix més »

XOCOLATA!!

                Aquests últims dies d’escola, abans de les vacances, els alumnes d’infantil hem celebrat l’arribada de la Primavera i la Pasqua. Hem fet un munt d’activitats divertides i sobretot molt dolces. I sabeu qui ens ha vingut a visitar?? El Conillet de Paqua!! Si voleu veure més fotos

XOCOLATA!! Llegeix més »

Ens visita l’Avi Hivern

Com cada any ha arribat el fred i l’Avi Hivern ha visitat la nostra escola. Els nens i nens d’infantil hem sentit tocar la porta i quan hem sortit al pati ens hem trobat a l’Avi hivern que entrava. Ens ha explicat moltes coses sobre l’hivern i nosaltres també li hem pogut cantar cançons i

Ens visita l’Avi Hivern Llegeix més »

Sortida a la Fageda I4

El passat 19 de novembre el Elefants ( classe I4) vam anar d’excursió a la Fageda d’en Jordà. Després d’una bona estona d’autobús vam arribar als carruatges on vam fer una passejada molt bonica pels boscos de faig, gaudint molt del paisatge de tardor. Vam tenir la sort de passejar amb dos carruatges, en Pinxo

Sortida a la Fageda I4 Llegeix més »

Sortida al Bosc Elàstic

      Els alumnes d’I5 hem començat el curs amb una sortida molt divertida i que ens ha agradat molt. Fa unes setmanes vam estar a Selva Aventura ( Arbúcies) on vam poder gaudir de l’activitat del Bosc Elàstic ( uns llits elàstics i tobogans fets amb cordes entre els arbres). Al principi ens

Sortida al Bosc Elàstic Llegeix més »

Sortida Camina Descalç

Ahir dimecres 24 d’abril, els glaçons d’I4 vam anar a Selva-Aventura, a fer l’activitat “Camina Descalç”. Tot i el bon dia que ens va fer, encara feia fred, i vam decidir fer l’activitat amb sabates. Vam gaudir de la natura, vam tocar diferents elements naturals com suro, escorça de pi, etc. També vam passar per

Sortida Camina Descalç Llegeix més »

Anem al cinema!

El divendres 12 d’abril, els nens i nenes d’Educació Infantil vam anar d’excursió al cinema. Allà vam poder gaudir de la pel·lícula “Kung Fu Panda,4”. Ens va agradar molt! Per dinar vam anar al Parc dels Estanys, on vam poder observar diferents ocells, ànecs, insectes…, i vam jugar molt gaudint de la natura. Aquí us

Anem al cinema! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut