Nom de l'autor: Escola Mn. Baldiri Reixach

Dia de la Pau

Com cada any des de l’escola Baldiri Reixach hem commemorat el dia de la Pau i la no violència. Enguany ho hem treballat a base d’imatges. Els alumnes han fet fotos o les han editat o les han preparat els mateixos buscant un motiu, una excusa que ens permeti parlar i treballar per la pau,

Dia de la Pau Llegeix més »

Excursió al CosmoCaixa

Els alumnes de 5è van visitar aquest passat dilluns el CosmoCaixa de Barcelona. Vam treballar aspectes de la ciència i la natura. Vam descobrir la flora mediterrània a través de jardins verticals; vam descobrir a Nikola Tesla, el geni de l’electricitat moderna; vam veure l’evolució de l’espècie humana i vam descobrir aspectes de l’univers  que

Excursió al CosmoCaixa Llegeix més »

Transformació d’objectes

Els alumnes de 5è han treballat amb objectes qüotidians per transformar-los en art. Seguint la línia de l’artista urbà Tom Bob que transforma elements de l’entorn urbà en autèntiques obres d’art. A l’escola hem agafat objectes que tenim a l’abast i els hem volgut convertir en art. Tota ocurrència és bona. A qualsevol idea se

Transformació d’objectes Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut