Sant Jordi a l’Aula Hospitalària.

Avui des de l’escola de l’hospital hem celebrat  la Diada de de Sant Jordi.

Ja portem dies preparant aquesta diada. Tal i com expliquen la Martina M (9anys) i Nico M. (12a) Cliqueu l’enllaç. Com que estem treballant la comunicació, hem decidit escollir paraules significatives de la Diada de Sant Jordi i fer uns cartellets escrits en diferents llengües (català castellà ucraïnes i xines)  i llenguatges (Braïlle i llengua de signes)

Hem acabat de fer-nos fotos amb el nostre drac que finalment hem anat enganxat al foc que li surt per la boca. Amb globus  hem dissenyat els personatges de Sant jordi  i ens han sortit prou bé.  SI CLIQUEU LA IMATGE PODEU VEURE ALGUNES FOTOS

També hem fet dibuixos i hem escrit històries de Sant jordi

Voldria  agrair la implicació i col.laboració de les diferents entitats i departaments del nostre hospital en la celebració d’aquesta diada de Sant Jordi tan especial. l’Associació educativa i Formativa TBClass , dins la campanya “PER SANT JORDI CAP INFANT SENSE LLIBRE” ens  ha fet arribar el llibre titulat COMPTE AMB EL LLOP ! de l’Antoni Argent Ballús i la Maria Jaime Lozano, també el Col.legi de metges  de Barcelona  han regalat als nens un llibre seu que les voluntàries de la CREU ROJA  els han repartit a tots els infants de la planta de pediatria juntament amb el punt de llibre guanyador del concurs d’aquest any.    Personalment vull agrair a l’hospital aquesta bonica rosa que ens ha fet arribar a tots els professionals que hi treballem, i també als meus companys i companyes de la planta de pediatria per col.laborar en totes les iniciatives.  GRÀCIES i Feliç Sant Jordi !