Viatge a Dublin – 2023

A principis d’any, el professorat dels cursos d’anglès 1 2 i 3 van proposar al seu alumnat (com a activitat extra i opcional) fer un petit viatge a Dublín del 9 al 12 de maig per practicar l’anglès en un context real durant 4 dies.

Per sorpresa nostra, va sortir un fantàstic grup de 22 persones i ho vam passar d’allò més bé al viatge.

El primer dia vam visitar la ciutat de Dublín amb un “tour privat” on ens van explicar curiositats, història, etc. El dia següent vam visitar Howth, un poble pesquer molt bonic amb uns penya-segats preciosos a 30 minuts de la ciutat i els últims dies vam visitar llocs icònics com la fàbrica de cervesa Guinness, l’estadi d’esports irlandesos Croke Park o el museu Dublinia. Com no podia faltar, també vam menjar el típic Fish&Chips, vam provar cerveses irlandeses als pubs escoltant música en viu i vam aprendre molt sobre la cultura amb les diferents activitats que vam fer.

Tothom va tenir l’oportunitat de posar en pràctica l’expressió oral (speaking) a l’hora de demanar menjar i beguda en un restaurant o pub o de comprar qualsevol cosa, de llegir en anglès als diferents llocs per on vam passar i museus (reading) i practicar el listening gràcies als tours guiats que vam fer.

Una magnífica experiència que esperem repetir els propers anys.

Thank you, students!

Us deixem un vídeo-resum del viatge perquè us animeu a participar-hi en futures edicions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *