PLACES LLIURES

Encara ets a temps de matricular-te en tots els ensenyament que impartim a l’escola: ESO, català, anglès i informàtica. Si tens algun dubte contacta amb nosaltres via correu electrònic b7008377@xtec.cat o per telèfon al 972715628.
Les classes comencen el pròxim 20 de setembre.
Vine i apunta’t!

MATRÍCULA DEL CURS 2021/22

La pròxima matrícula per assistir a les classes d’escola d’adult serà del 2 al 9 de setembre. Aquest any com a novetat els cursos d’informàtica, Competic 2 i 3, hi ha l’opció de fer-los semipresencials. Si tens algun dubte o vols saber més coses dels… Llegeix més»

Preinscripció pel curs 2021/22

Des del 21 de juny fins el 29 del mateix mes estan obertes les preinscripcions pel proper curs 21/22. Aquest anys continuarem oferint els cursos d’alfabetització, català, anglès, informàtica i ESO.
Com a novetat els cursos de d’informàtica Competic 2 (equivalent a l’ACTIC Mitjà) i el… Llegeix més»

EXPOJOVE 2021

Aquest any per causes sanitària i com a prevenció contra el COVID l’EXPOJOVE es farà de manera virtual. Des del 20 al 30 d’abril tindreu a la vostra disposició un grapat d’activitats com la visita virtual per l’Expojove, sessions de 2 hores per informar i… Llegeix més»