CM. Recitando poemas de primavera.

El llarg d’aquestes darreres setmanes l’alumnat de cicle mitjà ha estat treballant els poemes en castellà. Nou vocabulari en llengua castellana, versos, rimes, estrofes, comparacions, sentit real i figurat…
Cadascú ha elaborat un poema de primavera, l’ha escrit en una presentació i la recitat a altres companys… Llegeix més»

LES AVENTURES DEL LLEÓ VERGONYÓS

Aquest matí l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial hem anat al teatre a Prats, a veure: “Les aventures del lleó vergonyós”, del Pot petit. Ens han explicat la història d’un lleó que es fa amic d’un tigre, un cavall, un hipopòtam i un gall, entre… Llegeix més»

CI. Experimentem fent un coet!

A cicle inicial dissenyem un projectil propulsat pel nostre alè!
Com de lluny vola el coet? L’allargada del coet afecta la distància del vol? Què passa si canviem la forma o el nombre d’alerons? Com influeix l’angle del llançament en la trajectòria del vol?
Investiguem!
Fotos… Llegeix més»

ART EN CONNEXIÓ – EL FOLLET VALENT

El divendres 19, vam celebrar la cantata “El follet Valent” a l’escola, enguany va ser la tercera edició. Forma part del projecte Art en Connexió, un projecte artístic impulsat per l’EMAL, juntament amb la participació de totes les escoles del Lluçanès i també amb el… Llegeix més»