SORTIDA A LA VALL DE NÚRIA

El passat 15 de juny , l’escola va realitzar una sortida per celebrar la cloenda de curs i per acomiadar com cal l’ARAN, la NOEMI i la JOANNA, els alumnes que acabaven sisè aquest any. Es tracta d’una sortida sufragada amb els diners que vam obtenir amb la venda de productes elaborats per nosaltres al mercat medieval de Besora.

Aquest cop, vàrem escollir anar a l’estació de muntanya Vall de Núria, situada dins del Pirineu Oriental, en el terme municipal de Queralbs. Dominant un dels punts més elevats de la Vall de Ribes, està envoltada per cims de gairebé 3.000 metres i d’on neixen multitud de fonts i torrents.

Allà vam poder gaudir d’un paisatge espectacular d’alta muntanya amb un transport singular: el tren cremallera.  Així com d’un seguit d’activitats al parc lúdic: els tubbings, els llits elàstics, els karts de muntanya, el circuit de patinets, la piscina sensorial, els jocs d’equilibri, el rocòdrom, la tirolina….

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *