BON ESTIU

Després d’aquest curs tan intens i màgic ens volem acomiadar de vosaltres. Des de la ZER Els Castells us desitgem un bon estiu, que descanseu, us divertiu, gaudiu de la família i els amics i que visqueu moltes experiències noves!

I també volem aprofitar per acomiadar el nostre alumnat de 6è, que al setembre ja començaran l’institut: Alex, Andrea, Ariadna, Gerard, Ivet, Josep, Juliana, Martí, Montserrat, Nil, Oriol i Yasmina esperem que la nova etapa que aviat iniciareu sigui d’allò més profitosa i enriquidora per a vosaltres. Les portes d’El Rocal, La Baumeta i Santa Bàrbara estan obertes per a tots vosaltres. Molta sort!

A la resta, us esperem al setembre, amb forces renovades, noves il·lusions i moltes ganes d’aprendre i de passar-ho molt i molt bé!

DIJOUS LLARDER

Avui tot l’alumnat de la ZER hem celebrat el dijous llarder però aquest any no ha pogut ser com sempre una festa de tots plegats. Tot i això, hem volgut compartir un moment especial entre les tres escoles i hem confegit entre tots les lletres del nom de la nostra ZER. Mireu que bonic ens ha quedat.