La SINS Cardener, finalista dels Premis Fundación Telefónica

La SINS Cardener és finalista als Premis “Escuelas para la Sociedad Digital” de la Fundación Telefónica, premis que valoren l’aposta de les comunitats educatives que integren el món digital en la millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge en les seves aules.

Així la SINS Cardener, juntament amb onze centres més, ha estat escollida finalista entre centenars de candidatures. El proper més de novembre haurem de defensar el projecte davant d’una Comissió d’Experts. No serà fins al febrer de 2016 quan sabrem el veredicte final dels premis.

Amb tot, això ja ens ens omple de satisfacció tenir aquesta menció perquè aquest és un reconeixement a tota la Comunitat Educativa que constituïm i que fem créixer cada dia, a la seva feina i a les ganes per ser escola dels temps que vivim.

Aquest és un fet per celebrar tots i totes. Us hi esperem!!!