Erasmus+. Nou projecte per la SINS Cardener!

erasmus1

La SINS Cardener ha aconseguit un nou projecte europeu Erasmus + per als propers dos cursos, 2015-2017.

En aquest projecte es treballarà sobre el desenvolupament d’Apps com a suport al treball de les diferents matèries del currículum des d’una perspectiva un xic diferents i des del plantejament de la Gamificació (en bona mesura de com apliquem el joc al treball a l’aula).

Ens fa molta il·lusió poder engegar aquest projecte que de ben segur contribuirà encara més al reforçament i desenvolupament del Projecte Educatiu de la SINS Cardener així com facilitarà a tot l’alumnat el contacte o la participació i col·laboració amb alumnat d’Alemanya, Itàlia, Holanda i Suècia.

Aquest és un projecte que rep un finançament directe de fons europeus.

EU flag-Erasmus+_vect_POS

Us anirem informant del procés i de les diferents accions que es duguin a terme en el marc d’aquest projecte!