Acabar el curs? Nosaltres comencem el projecte 5SINS!

Fa uns mesos explicàvem que, juntament amb inn—Be (@innbecom) estàvem iniciant una sèrie de sessions d’acompanyament formatiu per tal que alumnes i professors puguessin dissenyar junts un futur d’èxit compartit pel SINSCardener.

A l’anàlisi de millores que voldríem fer al centre, alumnes i professors vam coincidir que els espais eren un punt important i prioritari, doncs calia garantitzar que tots els alumnes es podien sentir còmodes al centre i que teníem una imatge acollidora per a donar la benvinguda a qualsevol persona o futur alumne que ens visités.

Amb l’objectiu de transformar els nostres espais educatius, fer-los més amplis, lluminosos, pràctics, eficients i col·laboratius, l’#AgileSinsTribe ha iniciat el projecte 5SINS. El projecte es dividirà en cinc fases diferents (anomenades S) per a millorar materials i espais:

1. Classificació: separant allò necessari d’allò necessari. És a dir, veure quins materials dels que tenim ens són útils realment.
  1. Ordre: facilitant que cada cosa estigui sempre al seu lloc.
  2. Neteja: duent a terme les accions necessàries per a evitar fonts de brutícia i desordre.
  3. Estandarització: afavorint el control visual dels espais i explicant el funcionament a tots els alumnes.
  4. Manteniment: comprobant contínuament que els espais es mantenem com volem.

Tot just ara, els alumnes es troben a la primera fase detectant i classificant tots els materials que no són necessaris al SINS, aprofitant totes les possibilitats que tenim per a  obrir els espais a una major sensació de fluidesa i amplitud.

Us anirem informant de tot el procés, amb la il·lusió que al final veieu un SINS cuidat i estimat com el sentim, que ens permeti compartir emocions, coneixement, comunicació i projectes.

La SINS és un espai col·laboratiu i volem que sigui reflex de la nostra manera de viure l’educació i entendre la realitat . La nostra forma d’habitar l’aprenentatge.