Reunions de pares i mares d’inici de curs!

Hola a tots i totes,

Recordar que aquest dilluns 12 de setembre de 2016, comencem les activitats seguint l’horari normal, de 8 a 14,50h. Durant els primers dies també durem a terme, amb l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO un seguit d’activitats que serviran per iniciar el curs, començar el treball i fer un repàs a tot allò que serà aquest curs. L’alumnat de 4t farà un treball un xic diferent. La intenció és que tot el conjunt d’activitats serveixin per fer aquest inici de curs de manera plena i conscient, i afavorint el coneixement amb el o la tutora individual i la resta de companys i companyes del centre.

També cal que tingueu present que durant aquests primers dies també farem les reunions d’inici de curs amb els pares i mares. Tot seguit teniu aquesta informació:

IMG-20150913-WA0000Dijous 15 de setembre a les 19h. Reunió de Pares de 1r.