El portal EDUFORICS es fa ressò del projecte de la SINS

El portal educatiu EDUFORICS es fa ressò aquest setembre del Projecte que duem a terme a la SINS Cardener des de 2012. Trobareu el text en el següent link: http://www.eduforics.com/es/planes-personales-aprendizaje/

De la mà de l’equip d’Investigació GRINTIE de la Universitat de Barcelona, que porten des del curs passat investigant presencialment setmana a setmana el funcionament i les dinàmiques de treball del nostre centre, EDUFORICS posa l’èmfasi el gran esforç que es fa en la SINS per arribar a un treball de personalització de l’aprenentatge rigorós. En aquest procés d’aprenentatge cada alumne té un full de ruta, anomenat Pla de Treball, que és consensuat per les famílies, l’alumne i el tutor individual. EDUFORICS ens detalla com per implementar aquest mètode de personalització el centre ha anat evolucionant fins a estructurar les franges en Plans d’Acció, Tallers-Llenguatges, Projectes i Tutories, en les que en les dues primeres les famílies, l’alumne i el tutor individual han d’escollir 8 Plans d’Acció entre més de 70 Plans d’Acció en Oferta, i 2 Tallers-Llenguatges entre 13, trimestralment. Aquest funcionament apropa la SINS a l’aprenentatge per demanda (On Demand Learning) i és un reflex més de la voluntat de fer partícep tota la comunitat educativa en l’aprenentatge de l’alumne.