4t d’ESO – Reunió Informativa

Benvolguts/des,

Ens adrecem a vosaltres, pares i mares d’alumnes de 3r d’ESO, amb aquesta carta per informar-vos que els vostres fills i filles tanquen enguany els seus 3 primers anys a l’ESO. Ara és el moment de triar un Itinerari per al darrer curs, 4t d’ESO.

L’Equip Docent de la SINS ha estat treballant en uns Itineraris que estan pensats i dissenyats perquè els alumnes puguin sortir de 4t d’ESO a fer tant Batxillerat com Cicles Formatius. En el Consell Escolar del proppassat dilluns 25 de maig de 2015 es van presentar i debatre els Itineraris.

Us volem transmetre la importància de la pressa de la decisió de triar un Itinerari idoni a 4t d’ESO tant a nivell acadèmic, com professional, com personal per a cada alumne.

El proper dilluns 1 de juny a Tutoria de Grup els alumnes de 3r rebran la informació dels Itineraris de 4t. Se’ls hi lliurarà uns fulls amb la informació dels Itineraris. Cal que els pares i mares rebin aquesta informació i debatin amb els seu fill/a quin Itinerari li és més idoni.

El dijous 4 de juny a les 19hs us convoquem al centre a tots els pares de 3r perquè és farà la presentació i exposició dels Itineraris de 4t. S’entendrà que els pares ja s’hauran informat prèviament amb els fulls lliurats dilluns pels fills i que, per tant, es farà una sessió informativa en profunditat, on es pretén resoldre dubtes que us hagin pogut sortir.

El divendres 5 de juny a Tutoria Individual es donarà als alumnes de 3r el full de tria d’Itinerari de 4t. Aquest full s’haurà de lliurar divendres 12 de juny amb una tria definitiva de quin Itinerari es vol per al curs vinent 2015-2016.

Si teniu dubtes, podeu concertar una entrevista personal amb el Tutor Individual de l’alumne per acabar de triar l’Itenerari més idoni per al vostre fill/a.

Atentament,

Equip docent de la SINS