1r ESO. Projecte 4. Jocs de taula

Els alumnes de 1r d’ESO de la Sins Cardener s’ho van passar d’allò més bé probant jocs de taula

IMG-20140131-WA0001El passat dijous 22 de gener, des del projecte Barcelona, cap i casal!, les classes de 1r de l’institut SINS Cardener,  van passar l’hora de projectes a la aula Épsilon per provar i jugar amb jocs de taula. Van jugar al Pictionari, el monopoli, al Carcassonne, als escacs… La raó per el que ho van fer va ser perquè estan fent un projecte relacionat amb fets els del 1714, de la guerra de successió, i els han demanat que fessin un trivial amb preguntes. Per familiaritzar-se amb els jocs de taula i agafar idees, van provar diferents tipus de jocs. Van estar una hora i mitja. S’ho van passar d’allò més bé i van aprendre a mirar-se els jocs com alguna cosa més que un entreteniment! Ara els alumnes hauran de fer un joc semblant al trivial inspirats en els jocs de taula que van jugar.