Beques i ajuts

OBERT EL PERÍODE DE SOL·LICITUD DELS AJUTS PER ALUMNES AMB NECESSITAT DE SUPORT EDUCATIU

Ja s’ha obert el termini per sol·licitar els ajuts per alumnat amb amb necessitat específica de suport educatiu. El termini és del  8 de maig al 20 de setembre. Us recomanem que no ho deixeu pel darrer moment i, si necessiteu orientació, contacteu amb les psicopedagogues del centre (1r i 2n ESO: Adela; 3r i 4t ESO: Ingrid).

Per més informació i per realitzar el tràmit per internet, consulteu el següent enllaç.

BEQUES ENSENYAMENTS POST-OBLIGATORIS

Podeu accedir a l’enllaç de la sol·licitud clicant aquí del 27/03/2023 al 17/05/2023

Beques NEE

📢NOU!! Podeu consultar la Resolució de les Beques NEE per al curs 2022-2023 al taulell d’anuncis del vestíbul de l’Institut.

Contra aquesta proposta de concessió/denegació, les persones interessades podran formular al·legacions fins el dia 16 de novembre de 2022, davant els Serveis Territorials a Barcelona Comarques mitjançant aquesta adreça electrònica.

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu: per realitzar el tràmit telemàticament cliqueu aquest enllaç.

En tots dos casos, recordeu que el termini per presentar en el centre la sol·licitud i la documentació finalitza el 30 de setembre de 2021.

Podeu consultar la Resolució de les Beques NEE per al curs 2021-2022 al taulell d’anuncis del vestíbul de l’Institut.

Contra aquesta proposta de concessió/denegació, les persones interessades podran formular al·legacions fins el dia 3 de gener de 2022, davant els Serveis Territorials a Barcelona Comarques mitjançant aquesta adreça electrònica.

Si el tràmit es vol fer presencialment, caldrà aportar l’escrit i la documentació, i demanar cita prèvia al registre d’aquests Serveis Territorials al següent enllaç (cal seleccionar el tema “Registre administratiu”).

Beques Batxillerat

📢NOU!! Podeu consultar la Resolució de les Beques Batxillerat per al curs 2022-2023 al taulell d’ anuncis del vestíbul de l’Institut.

Contra aquesta proposta de concessió/denegació, les persones interessades podran formular al·legacions fins el dia 13 de desembre 2022, davant els Serveis Territorials a Barcelona Comarques mitjançant aquesta adreça electrònica.

Beques per a ensenyaments postobligatoris no universitaris cliqueu aquest enllaç.

Beques ESO

• Informació sobre el nou Programa d’Ajuts a l’Escolarització de l’Ajuntament de Vilafranca. Podeu consultar la informació clicant aquí.
  • Bases del Programa d’ajuts a l’Escolarització de l’Ajuntament de Vilafranca. Curs 2019/20: En aquest enllaç les trobareu.

IMPORTANT:  Novetats en el termini per demanar Beques per Ensenyaments Postobligatoris no universitaris

Presentació de la sol·licitud: del 30 de març al 12 de maig de 2022, enllaç per fer la sol·licitud aquí.