POESIA… I ACCIÓ!

21 d’abril de 2017

Avui hem celebrat el primer Poesia… i acció! de tercer d’ESO. L’activitat ha consistit a veure els vídeos que tot l’alumnat de tercer ha preparat sobre un poema durant els primers trimestres del curs des de les matèries de Visual i plàstica i de Llengua catalana i literatura.
Com que l’activitat ha estat molt satisfactòria, el professorat de les matèries esmentades ha cregut oportú de premiar la feina feta de la manera següent:

1r. PREMI: “Fantasia”, Jaume Bofill i Matas – Guerau de Liost.

• Alumnat guardonat: Genís Carretero, Mateu Crehuet, Arnau Perich, Toni Sieso, Alan Zamorano.

2n. PREMI: Cançó de pluja, Josep Maria de Sagarra.

• Alumnat guardonat: Kadyatu Balde, Mar Bautista, Marta Marés, Aura Mateo, Susanna Ortega i Alba Toro.

1r. PREMI: “Canticel”, Josep Carner.

• Alumnat guardonat: Jèssica Florín, Eloi Jaume, Ànnia Massaguer, Iván Montero, Laura López, Alba Rico.

2n. PREMI: “Mester d’amor”, Joan Salvat-Papasseit.

• Alumnat guardonat: Mariona Ballús, Maria González, Alba Pozo, Neus Toro, Judtih Viñets.

3C

1r. PREMI: “És quan dormo que hi veig clar”, Josep Vicenç Foix.

• Alumnat guardonat: Itzíar Crespo, Ansel Diao, Ian Martínez, Daniel Montes, Sara Negre, Sara Pozo.

2n. PREMI: “El nom”, Clementina Arderiu.

• Alumnat guardonat: Maria Comas, Sheila Grau, Jordan Guedj, Núria Sánchez, Tània Sellarés.

3D

1r. PREMI: “La vaca cega”, Joan Maragall.

• Alumnat guardonat: Àlex Gómez, Gerard Pla, Nerea Ruiz, Isaac Segú, Joao Vieira, Ibrahim Ydhara.

2n. PREMI:Dos cuquets”, Joana Raspall.

• Alumnat guardonat: Mara Amate, Lourdes Costa, Steban Mora, Juan Pablo Soto.

MILLOR VÍDEO DE TOT TERCER

Fantasia”, Jaume Bofill i Matas – Guerau de Liost.

MILLOR VÍDEO PER VOTACIÓ DE L’ALUMNAT PRESENT A L’ACTE

Fantasia”, Jaume Bofill i Matas – Guerau de Liost.

Així doncs, per molts anys a tots i, especialment, als premiats!!

Molt bona diada!