Calendari Setembre

Dilluns 24 de setembre, reunió projecte CAMBRIDGE,  a les 18:00.
Dilluns 24 de setembre, reunió de pares 1r CFGM “Elaboració d’aliments”, a les 18:00.
Dissabte 29 de setembre, participació del centre a la Fira de Sant Miquel.
Dilluns 1 d’octubre Festa Local.

INFORMACIONS

Horaris de transport. Rutes de transport.
Cartes de pagament QUOTA CENTRE.
Llibres de text curs 18-19. . ALERTA. En data 5 de juliol hi ha hagut canvis en llistat llibres 2n Batxillerat.
Quin ordinador necessites. Tríptic informatiu
Servei de suport a deures d’estiu i repàs de matèries suspeses.
Contractació servei de neteja. Documentació  Obertura pública del sobre C  Anunci Adjudicació

Benvinguts al nou curs escolar 2018-19

Convocatòria de beques de caràcter general per al curs 18-19 per estudis postobligatoris

Benvolguts/benvolgudes,
Us informem que en el BOE núm. 198, de 16 d’agost de 2018, s’ha publicat l’Extracte de la Resolució, de convocatòria de beques de caràcter general per al curs acadèmic 2018-2019, per estudiants que cursen estudis postobligatoris, pel vostre coneixement i perquè pugueu fer-la extensiva… Llegeix més»

Finalista del concurs d’Oratòria 2018

El mes de maig la Fundació Riera Gubau es va posar en contacte amb nosaltres per notificar-nos que l’alumna Amelia Duca (de 1r d’ESO A) havia quedat finalista al Concurs d’Oratòria 2018. Era una bona notícia tant pel Departament de Llengües Estrangeres com pel nostre institut. La final s’havia de celebrar dissabte 2 de juny, a Santa Coloma de Farners.
Malauradament, l’Amelia ens va dir que havia de marxar, tan bon punt acabés al curs, al seu país d’origen. Aquest fet implicava que, en cas de guanyar el Concurs d’Oratòria, l’alumna no podria fruir del premi (que són unes colònies en anglès al juliol). Després de parlar-ne amb l’equip directiu, vam comunicar-ho a la Fundació Riera Gubau i vam decidir conjuntament que
avisarien l’alumne/-a reserva (que havia quedat just darrere l’Amelia) per a que hi concursés.

Malgrat no haver participat doncs en aquesta final, volem reconèixer l’excel·lent feina de l’alumna mitjançant aquest escrit. Us convidem també a veure el seu clip amb la narració de les dues llegendes del Montseny en anglès, amb les quals es va classificar com a finalista.
Thanks for the hard work and your willingness to improve in the English language, Amelia.
Congratulations!

Susanna Goy
Professora d’anglès a 1r ESO

Concurs oratòria Riera Gubau·Amelia Duca from INS Vescomtat de Cabrera on Vimeo.

MATRICULACIÓ PRIMER ESO. NOVETATS. TOTA LA DOCUMENTACIÓ

DIMECRES 20 DE JUNY

La matriulació de primer d’ESO, pels alumnes preinscrits, comença demà dijous 21 de juny i s’acabarà el 27 de juny

La documentació necessària és la següent:
 Autorització dret d’imatge – TIC – Sortides entorn
 Autorització per sortida menors sense acompanyament
 Carta compromís educatiu
 Fitxa telèfons
 Opció: Segona llengua estrangera FRANCÈS (només 1r d’ESO)
 Quota matrícula
 Quota AMPA (si s’escau)
 Sol·licitud Transport (si s’escau)
 1 Foto carnet

( també trobareu un document amb el material necessari per començar l’institut)

En aquest enllaç trobareu la documentació

DOCUMENTACIÓ MATRÍCULACIÓ PRIMER D’ESO

JA TENIM GUANYADORA DEL SORTEIG PRO VIATGE FINAL DE CURS!

Aquesta setmana la directora del centre ha fet lliurament d’una “SMARTBOX, desconecta tres dias” a la guanyadora del sorteig pro-colònies, dels alumnes de primer d’ESO.
La guanyadora és Núria Torrent, veïna de Sant Celoni. La seva butlleta era la número 0106, que és la que ha coincidit amb les 4 darreres xifres del sorteig de l’ONCE del passat divendres 8 de juny. MOLTES FELICITATS!

Participació RobotSeny 2018

El dissabte 9 de juny 3 equips de robòtica i 3 equips de projecte tecnològic varen participar al RobotSeny a Sant Celoni.

Les professores estem molt contentes amb la feina feta per tots els equips, i la seva actuació durant la jornada. També volem agrair a les mares i pares que varen ajudar-nos al llarg del matí per muntar, desmuntar i controlar les paradetes. Moltes gràcies a tot@s i esperem que gaudíssiu de la jornada.

Equip robots
Equip EXPLORERS recollint premi al millor projecte

Àlbum de fotos RobotSeny Kids

A la tarda, 1 equip de 3 alumnes de primer de batxillerat, i 1 equip de 3 alumnes de 4t d’ESO varen participar en el RobotSeny High en la categoria de SUMO amb Lego.

Àlbum de fotos RobotSeny High