Presentació del Projecte “La nit de l’energia” de 2n ESO

energia

El passat dijous 23 de febrer tingué lloc la Jornada La nit de l’energia a la qual s’hi van convidar les famílies dels nois i noies de 2n d’ESO. Amb aquest nom vam anomenar la part final del projecte que s’ha realitzat aquest curs durant el segon trimestre de 2n.
La Jornada estava organitzada en dues parts, les quals corresponien a espais diferents.. En la primera, després de la benvinguda i presentació de la directora, la coordinadora pedagògica va explicar breument en què consisteix un projecte i com els entenem a l’Institut Joan Solà. A continuació es van presentar per part de l’alumnat alguns treballs realitzats.
Pel que fa a la segona part de la Jornada, els familiars assistents van poder observar els murals i les maquetes realitzades i, el que és més important, van poder demanar informació sobre els treballs fets durant les dues setmanes precedents.
Destaquem que hi va haver una gran afluència de públic i que moltes famílies es van acostar al centre i també que els nois i noies van divertir-se molt explicant la feina feta.

Cal felicitar a l’alumnat que va participar en el projecte, agrair a les famílies la seva visita a l’exposició i presentació, i també valorar la tasca del professorat de 2n en favor del treball per projectes, en un procés de millora constant que vol impulsar el coneixement competencial de l’alumnat.