CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

L’institut Joan Solà de Torrefarrera hem decidit sumar-nos a la campanya ORANGE THE WORLD:END VIOLENCE AGAINST WOMEN AND GIRLS. Per tant, el dimecres 25 de novembre, a l’hora del primer pati, commemorarem el DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE. I ho farem a partir d’un acte simbòlic que consistirà en la lectura d’un manifest que llegiran un noi i una noia representants de 4t d’ESO. Després escoltarem una cançó sobre el tema a l’hora que aixequem una mà de cartolina de color taronja representativa de la nostra oposició a la violència de gènere.

Tant les mans de cartolina com les pancartes creades es penjaran a la tanca de l’institut.

Ens agradaria que volguéssiu sumar-vos a la nostra activitat. Ho podeu fer vestint de color taronja edificis i també  a través dels hashtags   #orangetheworld #16days.

Podeu visitar també el Blog d’alumnes per la commemoració del DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.