Celebrem la Castanyada i el Halloween a l’Institut!

El 30 d’octubre, l’alumnat d’ESO ha fet dues hores d’activitats especialment centrades en la Castanyada i el Halloween, ja que és la vigília de Tots Sants. Hi ha hagut venda i degustació de castanyes (a càrrec de la Comissió de viatge de 4t ESO), tallers de cuina de moniatos i cabell d’àngel, tallers de maquillatge, visionat de vídeos de terror o succedanis, manualitats de tardor o més o menys tètriques… de tot. Fins i tot volem destacar la iniciativa solidària que ha tingut l’alumnat de les matèries d’Economia de l’Empresa de Batxillerat i d’Emprenedoria de 3r ESO, per crear un túnel del terror que ha estat molt concorregut i on els crits han estat constants. Els guanys d’aquesta darrera iniciativa han estat per Save The Children.

Podeu veure imatges preses durant les activitats.

Jpeg