3r ESO col·labora en la Campanya de Recollida de Medicaments solidaris

medicamentUn grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Joan Solà participa en la 10a campanya de recollida de medicaments solidaris promoguda pel Banc Farmacèutic i realitzada a la Farmàcia Sabrina Bifet de Torrefarrera durant el passat dissabte 4 de març al matí.

Dins de les accions que s’estan duent a terme des del projecte de Servei Comunitari, els alumnes participants van poder recollir, gràcies a la col·laboració desinteressada d’alguns dels usuaris de la farmàcia, medicaments que posteriorment es van donar al banc farmacèutic en favor de la Fundació Aspros.

Enhorabona a tots i totes per la bona tasca desenvolupada en aquests projectes solidaris.