PROJECTE CATAPULTA

TECNOLOGIA CREATIVA A LES AULES DE 3r!

Han col·laborat en l’article: Lisy Chen, Neus Artigas i Kylie Fernandez de 3r-A,

Les professores de Tecno, Marta Simon i Neus Puigdemont ens comenten que la creació d’una catapulta i l’anàlisi de la seva història, usos i aplicacions a l’assignatura de Tecnologia de 3r d’ESO és una molt bona manera de fer servir el mètode de projectes educatius amb els alumnes.

També ajuda a aprendre a treballar al taller i a valorar la presentació, l’ordre, la pulcritud, la neteja, la col·laboració i la serietat a l’hora de d’utilitzar les diferents eines del taller.

L’alumnat de tercer es va mostrar molt receptiu davant del projecte de construir una catapulta. El que més els interessava era la part de construcció i posada en marxa, més que la part teòrica o de realització de la memòria, que, ens diuen, no és tan divertida.

Al final els projectes van quedar molt bé, ja que les catapultes complien molt bé amb la seva funció. L’experiència ha estat realment interessant i motivadora per tots.

Per més informació podeu clicar la memòria tècnica de la Catapulta de les alumnes Lisy Chen, Neus Artigas i Kylie Fernández de 3r-A, on s’explica, pas a pas, la realització d’aquest projecte:

Memòria del treball