L’ALUMNAT DE LA UEC PRACTICA LA PETANCA A EDUCACIÓ FÍSICA

L’ALUMNAT DE LA UEC PRACTICA UN DELS ESPORTS MÉS JUGATS A CATALUNYA, LA PETANCA, DINS L’ASSIGNATURA D’EDUCACIÓ FÍSICA… MILLOR NO REPTAR-LOS!

Els alumnes de la UEC han jugat a petanca. Un esport tradicional, basat en la tècnica de la precisió i la concentració, que molts d’ells desconeixien i no havien practicat mai.

Després de l’explicació i petita pràctica, han fet un petit torneig. Realment, un resultat molt positiu. Recomanable introduir-ho a Educació Física, ens comenta el seu professor Xavier Mascort.