EXPERIÈNCIA TERRORÍFICA!

EL NOSTRE ALUMNAT DE PRIMER I SEGON CICLE GAUDEIX DEL TEATRE EN ANGLÈS: THE HORROR SHOW

El passat dimarts 22 de maig la companyia Blue Mango va representar l’obra “The horror show” a La Societat: de 10 a 11h pels alumnes de 1r cicle i de 11,30 a 12,30h pels alumnes de 2n cicle.

Els actors de Blue Mango Theatre fan teatre interactiu en anglès per a escoles amb l’objectiu d’ajudar els alumnes a aprendre anglès a través del teatre. Des del 2003 fan espectacles 100% en anglès per tot Catalunya, el País Basc i Galícia.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és fer que l’aprenentatge de l’anglès sigui una experiència divertida, participativa i enriquidora. L’obra havia estat treballada (tant pel que fa a la temàtica com al vocabulari) a classe, setmanes abans d’anar a veure la representació. Blue Mango Theatre ha representat pel nostre alumnat l’obra “The horror show“, portant a escena clàssics de la literatura de terror com ara Frankestein, Dràcula o el Doctor Jekyll i el senyor Hyde, fent-los accessibles i entretinguts per l’audiència adolescent.

“The horror show” va fer gaudir tant als estudiants com als professors que els varen acompanyar, va ser tot un èxit en tots els sentits.