Taller de Primers Auxilis

IMG_1058

L’últim divendres abans de les vacances de Pasqua, l’alumnat de 3r d’ESO  ha realitzat un taller pràctic de primers auxilis. L’objectiu del taller ha estat aprendre nocions bàsiques que podran aplicar si en alguna ocasió es troben en una situació d’emergència. La maniobra de Heimlich (desobstrucció de vies respiratòries), maniobra RPC (reanimació cardiovascular), han estat entre d’altres les pràctiques que han experimentat. El taller ha estat molt ben acollit entre els nois i les noies de 3r d’ESO, mostrant-se en tot moment molt interessats i participatius.

Tècnics en primers auxilis de l’empresa SIS Prevenció i Bombers de professió han estat els monitors encarregats de formar al nostre alumnat.