Llibres de text 2021-2022

El dia 2 de juliol de 10h a 12.30h us convoquem a l’Institut per fer el retorn de llibres ECOBOOKS comprats aquest curs. IDDINK, amb la col·laboració de l’AMPA del nostre centre, oferirà un servei d’assessorament i ajuda per les comandes dels llibres de text del proper curs.

Llistat de llibres de text curs 2021-2022.

Banc de llibres a través de l’empresa IDDINK.

L’AMPA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, us ofereix l’opció de que la compra dels llibres es faci a través de l’empresa Iddink, amb resultats provats en molts centres de Catalunya, Balears i Aragó, ja que ofereix grans avantatges.

Més informació clicant en els següents enllaços:

Carpesà de l’Institut Les Vinyes 2021-2022

L’AMPA de l’Institut Les Vinyes obsequiarà el curs que ve a tot l’alumnat del centre amb un carpesà corporatiu del centre.

La imatge del carpesà ha estat realitzada per l’alumna de 1r d’ESO, Maria Martínez, qui ha resultat guanyadora del 1r Concurs de Dibuix “Carpesà Institut Les Vinyes” que es va realitzar al centre entre tot l’alumnat de 1r d’ESO.