TecnoLab-Day

DIMECRES 22 DE NOVEMBRE CELEBREM EL PRIMER TECNOLAB-DAY INS LES VINYES

PROGRAMA D’INNOVACIÓ: “TECNOLOGIES DIGITALS PER A L’APRENENTATGE”

Passejada cap al Pantà del Foix

Per celebrar la Castanyada, enguany hem anat tots plegats, alumnat de 1r i 2n d’ESO i professorat, a fer una agradable passejada pels indrets naturals que ens duen al Pantà del Foix.

Tot i que a primera hora els núvols grisos amenaçaven pluja, finalment el cel ens ha donat una treva i hem pogut compartir aquesta experiència necessària i enriquidora en contacte amb la natura.

Castanyada 2017

Alumnat de 3r i 4t d’ESO de camí a l’Ermita de la Trinitat a Sitges. Al fons una vista espectacular de la població costanera del Garraf.

Graduació de la promoció 2013-2017

Aquesta setmana hem celebrat la festa de graduació de l’alumnat de 4t. Hem passat 4 anys compartint, aprenent i gaudint. Han estat anys intensos i plens d’experiències acadèmiques i vitals. Ara, amb molta il·lusió, continuaran la seva formació  pel camí que han triat. Des d’aqui, els hi desitjem un camí ple d’èxits.

Curt Optativa Taller de Curts 2n Trimestre 2016-2017

Aquí teniu el curtmetratge que ha realitzat l’alumnat de l’Optativa “Taller de curts” al segon trimestre.

Una noia es deleita pensant en el pastís que es menjarà, però la vida està plena d’entrebancs. Ho aconseguirà?

Amb la col·laboració de la Marta Cortina del Taller de Cinema, la Diputació de Barcelona, l’Espai Jove de l’Ajuntament de Cubelles i coordinats pel professor de l’INS Les Vinyes, José L. Madueño.

Esperem que us agradi…

Viatge a Roma. 4t ESO

Museu Vaticà. Visitem la Capella Sixtina.

Els alumnes de 4t han viatjat a Roma del 12 al 16 de juny.
Un viatge intens, divertit i enriquidor. L’anada en avió, la tornada en vaixell i durant uns dies, temps per descobrir la Città Eterna, la Roma imperial, la… Llegeix més»