Horari d’estiu (mes de juliol)

S’acaba el curs escolar. Moltes gràcies per haver compartit amb nosaltres un any més!
Volem recordar-vos que els tutors/es individuals us trucaran per comentar les notes de final de curs, que també estaran penjades al Clickedu.
També recordeu que l’horari d’atenció durant el mes de juliol serà de les 09.00 a les 13.30 hores. Recomanem concertar cita prèvia.
Bon estiu!

Trobada 2-6 // Edició: 2018

Dins el marc de l’Acció Tutorial Avançada (ATA) el dilluns 18 de juny organitzem la primera Trobada 2-6. Es tracta d’una jornada ludicoesportiva d’acollida de l’alumnat novell, és a dir, l’alumnat que es matricula al centre cara al pròxim curs 2017-2018 com a primera fase de la Tutoria Entre Alumnat (TEA). Amb aquesta jornada pretenem que el futur alumnat del centre trenqui el gel i comenci a conèixer qui seran els seus futurs companys/es.

SOL·LICITUD BEQUES MENJADOR CURS 2018-2019

Termini per a sol·licitar les beques menjador: des del dilluns 28 de maig fins al divendres 22 de juny (com que el període de matrícula s’acaba el 27 de juny, es podrà demanar hora per a revisar la documentació a partir del 3 de juliol)

Lloc de presentació: Consell Comarcal Alt Urgell, o bé, a partir de la seu electrònica: https://www.seu-e.cat/web/ccalturgell , es disposa d’un manual a la web, a l’apartat Servei transport i menjador escolar.

Qui pot presentar?: Famílies que tinguin fills i filles escolaritzats en centres educatius de la comarca, tant públics com concertats, des de P3 (Educació Infantil) fins a 4t ESO (Secundària). Cal presentar una sol·licitud per família.

On és la documentació?: La podeu trobar, de forma presencial, al Consell Comarcal, o bé, us ho podeu descarregar a la web http://www.alturgell.cat/servei-de-transport-i-menjador-escolar , a partir del dilluns 28 de maig.

Com ho presento?: Abans de presentar els impresos al registre del Consell Comarcal, valorem fer una revisió al formulari i a la documentació, per garantir que tot està complert, podeu demanar hora al Consell Comarcal, presencialment (9 a 14 hores), per telèfon (973353112), o bé, per correu electrònic: ensenyament@ccau.cat