La revista 2012-13 – El Delta

El Delta

El primer dijous i divendres d’abril els alumnes de 2n d’ESO es van desplaçar al Delta de l’Ebre per realitzar el treball de síntesi.  El delta, un lloc proper però amb molt d’interès  per als nostres alumnes que van gaudir de la natura d’aquest entorn privilegiat.

Van conèixer diferents aspectes com els ocells de les llacunes i basses com la Tancada i  l’Encanyissada.  Com que al matí el temps era clar  i sense vent,  els moixons es van deixar veure i es va poder realitzar una bona observació.  La casa de fusta, la badia dels Alfacs, el mirador de la Guardiola, el port de la Ràpita, els ullals de Baltasar… un dia rodó.

A l’endemà , encara que amb un temps més fresquet, va continuar la sortida amb l’anàlisi de la platja , la  vegetació, les dunes , l’Ecomuseu   i viatge per la desembocadura.