Quan l’amor fa mal

El passat 27 de Novembre, els alumnes del  Sant Lluís, els del Ins Bergues de 3r de l’ESO i   van anar a la sala d’actes EL GOULA del centre cívic de Begues a l’entrega dels premis de la 2ª  edició del concurs de Power Point “Quan l’amor fa mal” destinat a conscienciar joves d’entre 12 i 16 anys sobre la violència de gènere.
Els organitzadors van obrir un debat sobre la violència de gènere,  on va poder parlar entre d’altres del  número de morts que s’arriben a produïr en un any i també en les moltes violències i microviolències que ens envolten en la nostra vida quotidiana.
Un cop allà, el jurat va posar les presentacións guanyadores i,  els autors d’aquestes van pujar al escenari.
La nostra alumna  Leyre Estruch, va resultar guanyadora del 2n Premi
Finalment van fer entrega dels premis i una foto de familia per arrodonir el matí.

Aquests són els PPT guanyadors.