Casa Nostra Casa Vostra

Ahir  14 de Febrer, vam celebrar a l’Institut de Begues un acte en suport dels refugiats a l’hora de suport dins la campanya, Casa Nostra Casa Vostra. Va consistir en la lectura   d’uns  petits textos que expliquen la vida quotidiana de moltes d’aquestes persones. Tot l’alumnat i el professorat va sortir al pati i allà, van escoltar en veu del nostres alumnes-as a traves de la megafonia  les experiències culpidores de nois i noies  que ho han perdut tot, o que simplement són perseguits per raons   polítiques, religioses. Sens dubte, només un  petit  acte de solidaritat però una gran oportunitat per reforçar els valors del nostre Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *