Jornada Matemàtico-científico-tecnològica

Aquest divendres l’alumnat del nostre institut ha participat de forma molt activa a la jornada matemàtico-científico-tencnològica. Hem gaudit de diferents tallers al centre, conferències, scape-rooms, gimcanes, cotxets propulsats, coets voladors, robots i la fira matemàtica que cada any compartim a la Rambla amb l’escola Sant… Llegeix més»

Cursa de Sant Jordi 2018

Cursa de Sant Jordi de l’institut de Begues
Guanyadors i guanyadores:
cursa femenina: primer lloc Abril Barrera, segon lloc Kimberly Magalahes, tercer lloc Laia Casademont.
Cursa Masculina: pirmer lloc Pau Allende, segon lloc Dylan Martínez, tercer lloc Alejandro Marin.

Festa de nadal 2017

Ja podeu gaudir de les actuacions de nadal que ha preparat l’alumnat de l’Institut de Begues. Cliqueu a la pàgina de cada grup per veure la seva actuació o a la página de música per veure les actuacions de la coral i l’orquestra. Bones festes!

Llegeix més»

Manifest: No ens toqueu l’educació!

El Consell Escolar de l’Institut de Begues i el Claustre de professorat, per majoria absoluta, manifestem el nostre desacord amb les greus acusacions infundades sobre l’Escola Pública
Catalana, sobre el nostre col·lectiu docent i, implícitament, sobre la
nostra comunitat educativa.
Per això ens varem adherir al manifest del… Llegeix més»