Crònica d’una classe d’anglès del professor Marco González

Data: 25 de gener

Aula: 14

Curs: 2n d’ESO, trena 4

Abans d’entrar a l’aula, vam haver de demanar permís al professor d’anglès, en Marco González. Ens va dir que no hi havia cap inconvenient, així que ens vam situar al final de l’aula, d’espectadores.

El Marco va deixar que els alumnes fessin una activitat, però abans els n’havia explicat la teoria. Tenien 10 minuts per fer-la i 20 minuts per posar-la en pràctica a la classe.

Els alumnes de la primera filera mostraven molt d’interès per la matèria i se’ls  veia participatius, en canvi els alumnes que estaven més allunyats de la pissarra els costava més concentrar-se

S’ha de dir que el Marco González, a part de ser professor d’Educació Física, també és professor d’anglès. Hi vam observar que ajuda força els alumnes i es preocupa molt d’ells.

Vam observar que alguns dels alumnes els costava la matèria, però s’hi esforçaven. I el Marco els premiava aquest capteniment.

Quan va arribar el moment de posar en pràctica l’activitat que el Marco havia preparat, molts d’ells no ho havien fet així que van decidir fer-ho tots junts.

Per acabar, tota la classe va participar en l’activitat final. Van acabar l’hora lectiva amb els deures corregits.