A més dels estudis d’infantil, primària i ESO, oferim dos cicles formatius: el de d’electromecànica de vehicles automòbils i el d’activitats comercials. Recordeu de venir a fer la confirmació de matrícula per al curs que ve.

HEM ANAT AL TIBIDABO

Diversos integrants de la nostra comunitat educativa hem anat en autocar aquest dimecres dia 13 de juny al parc d’atraccions del Tibidabo. El grup d’alumnes de 6è, comandats pels seus mestres, el Carlos Recatalà i la Maria Gresa, el grup d’alumnes premiats per la seva constància de l’ESO, juntament amb la professora de català Lídia Crespo, el TIS de l’Institut, en Manel López, i el coordinador pedagògic de secundària, l’Agustí Clua, a més de diversos familiars de l’alumnat de 6è, hem gaudit junts i al màxim d’un dia esplendorós. Mireu-ne les fotos i comproveu-ho.

JORNADA DE REFERENTS GITANES I GITANOS

Dilluns passat vam organitzar la Jornada de Referents Gitanes i Gitanos. Aquesta Jornada s’emmarca en el conjunt d’accions i línies de treball recollides en el Pla Integral 2017-2020, que pretén visibilitzar referents gitanos i gitanes de Catalunya. En aquest cas, al barri de la Mina.  La Jornada, tot i la calor que feia, va ser un èxit, i va finalitzar amb un vermut en què referents i públic divers van poder intercanviar impressions.