Els alumnes de Bensheim ens visiten!

Aquesta setmana hem tingut la visita de l’alumnat de l’intercanvi amb Bensheim.

Durant aquests dies el grup d’alumnes ha fet un seguit d’activitats per conèixer el nostre entorn i la nostra cultura.

Vam poder gaudir de la diada de Sant Jordi.  Els hem ensenyat els monuments més emblemàtics de la ciutat… Llegeix més»

Exàmens DELF A2 i B1

Une année de plus, nos élèves de 4 ESO se sont présentés à l’examen officiel de français du DELF A2 et B1.  Cet examen se compose de quatre parties : la compréhension et production orales ainsi que la compréhension et production écrites.

Nous espérons que tous les efforts faits tout au long des quatre années de ESO portent leurs fruits. Souhaitons-leur bonne chance!… Llegeix més»

Diada de Sant Jordi

El passat 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi! Durant tot el matí l’alumnat va poder realitzar diferents activitats i participar en molts tallers i gaudir d’aquesta jornada lúdica i cultural.  Per finalitzar el dia, la cloenda d’aquesta jornada tan intensa l’ha protagonitzat l’esperat lliurament de samarretes.… Llegeix més»