DIVENDRES DE PROJECTE

Avui, al nostre DIVENDRES DE PROJECTE, us presentem una novetat d’aquest curs: FEM DE PERIODISTES.
Aquest projecte, que es desenvolupa a 2n d’ESO, converteix al nostre alumnat en els periodistes oficials del centre que, en anglés i català, ens ofereixen totes les notícies i curiositats de… Llegeix més»

Exposició treball de classe

Maquetes realitzades per alumnes de 3r en relació al Currículum de Biologia que es treballa en aquest curs. Mostra d’aparell circulatori i de l’excretor, amb dissenys lliures i diferents que ells mateixos s’han ideat. Enhorabona per la feina feta!

Llegeix més»

Lectura del manifest

Avui, divendres 1 de març, el claustre de l’institut Terra Alta juntament amb representants de la Junta de Personal Docent de les Terres de l’Ebre, ha llegit el manifest de suport al nostre company i en rebuig de qualsevol mena de violència.

DIVENDRES DE PROJECTE – STEAM I

Una setmana més, arriba el DIVENDRES DE PROJECTE. Avui, us presentem STEAM I, que es desenvolupa a 1r d’ESO.
En aquest projecte, el nostre alumnat s’apropa a la ciència d’una manera pràctica i col·laborativa. Així, treballem de manera diferent i relacionada amb el nostre entorn la… Llegeix més»

Perspectiva cònica a 4t d’ESO

L’alumnat de l’optativa d’Expressió Artística de 4t d’ESO ha portat a terme diverses activitats per entendre i aplicar la perspectiva cònica, un sistema de representació desenvolupat per Filippo Brunelleschi al Quattrocento.
Aquest sistema de representació gràfica fa ús dels punts de fuga per tal d’obtenir resultats plàstics molt… Llegeix més»

DIVENDRES DE PROJECTE – VIATGEM!

Aquesta segona setmana de DIVENDRES DE PROJECTE us presentem VIATGEM!, una experiència que, des del curs passat, vincula les assignatures de Ciències Socials i Llengua Castellana i Literatura per a conéixer el món des de diferents perspectives.
Així, recorrem el planeta i investiguem sobre els diferents… Llegeix més»