Punt de suport IOC: oferta d’estudis i períodes de matrícula

L’Institut Terra Alta de Gandesa, com a centre col·laborador de l’IOC, ofereix la possibilitat de cursar els estudis següents:
~Graduat en educació secundària (GES)
~Batxillerat
~Curs de preparació per a la prova d’accés a cicles formatius de grau superior (PACFGS)
~Curs de preparació per a la incorporació als cicles formatius de grau superior (CAS)
~Cicles formatius de formació professional.

Per poder estudiar a l’IOC només cal tenir un ordinador amb connexió a Internet i els coneixements informàtics suficients per fer servir un processador de textos, navegar per Internet i enviar i rebre missatges de correu electrònic.

Període de matrícules:

Tots els períodes de matrícula. estan publicats al web de l’IOC.
INFORMACIÓ PER ALS ALUMNES QUE ES MATRICULEN PER PRIMERA VEGADA DE GES A L’IOC (ALUMNES NOUS)
Heu d’entrar al web de l’IOC.
Aneu a l’apartat estudis/graduat en educació secundària GES/matriculació. En aquesta finestra trobareu tota la informació: els preus, la documentació que cal presentar i el procediment.

RECORDEU QUE:

Com que els continguts de determinats mòduls poden ser equivalents a estudis fets abans de matricular-se, l’IOC reconeix i convalida aquests continguts.
Les persones que tenen el títol de Graduat escolar (antiga EGB completa), el llibre d’escolaritat, certificats de notes o documentació que acreditin la superació de cursos o assignatures d’ESO o d’EGB, de formació professional o de BUP, etc., ho poden fer valdre per obtenir-ne el reconeixement. Els estudiants amb certificat de mòduls A i B del PQPI no podran convalidar cap estudi.
La informació sobre les convalidacions es dóna a les persones inscrites durant els períodes de matrícula.
Dates de matrícula:
Del 6 al 10 de novembre és la matrícula de l’alumnat nou per al trimestre d’hivern de 2018.
Del 14 al 21 de desembre és la matrícula per a l’alumnat antic.

PERÍODE DE MATRÍCULA DE BATXILLERAT PER A ALUMNES ANTICS
Primer semestre