L’Institut premiat a l’onzena edició dels Federico Mayor Zaragoza

Hem rebut el Premi Federico Mayor Zaragoza en la seva onzena edició per la creació d’un clipmetratge, i tal com es marcava en les bases del concurs vam aconseguir sintetitzar el compromís desitjable  pel respecte als drets humans, la formació de ciutadans i ciutadanes responsables, compromesos, crítics i constructius amb la societat. De la mateixa forma el nostre treball fa evident la necessitat d’adquirir valors i actituds de respecte als principis democràtics de convivència, cooperació, solidaritat, tolerància i igualtat tant en drets com en oportunitats.

Estem molt satisfets pel treball dels alumnes de l’optativa de filosofia de 4t i l’ajut dels de 1r. Cal felicitar també a la professora Núria Curto per conduir, motivar i generar un contingut molt potent en relació al tarannà d’aquest concurs.

Vam assistir a la gal.la de lliurament i en representació del centre van recollir el premi els alumnes Cel Prieto i George Porfire, la professora Núria Curto i el director, Ricard Marrugat. L’acte va ser llarg i intens per la intervenció del Dr. Mayor Zaragoza, el qual va fer una disertació sobre l’estat actual de la societat en el marc dels Drets Humans i va respondre a les preguntes que van formular alguns alumnes.

Agraïm a UNESCO-Tortosa la seva sensibilitat per l’organització del concurs i felicitem a la resta de centres finalistes i a tots els participants

El nostre clip guanyador:

L’acte de lliuramen