Els treballs de síntesi

Sobre tot allò que es pogués  referir als treballs de síntesi en féssim un núvol de paraules, segurament ens trobaríem amb aquestes: aprenentatges competencials, competències bàsiques, problemes de la vida pràctica, continguts integrats, capacitat d’autonomia  individual, cooperació i  treball en equip, competència digital, …

La setmana passada vam dur a terme els nostres treballs de síntesi. I en la línia del que han de suposar uns treballs d’aquest tipus, van fer que l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO sortís de la rutina habitual de l’aula i es posés en contacte amb la natura i amb altres entorns nous. Moure’s, tocar, experimentar, conviure  i aprendre; una bona manera d’acabar el curs.

Moltes gràcies a la col·laboració del professorat que planifica i intervé decisivament i amb generositat en totes les activitats i sortides, i moltes gràcies a tot l’alumnat que de manera determinant ens ajudeu a tirar endavant aquests projectes.